CoPassion

Hateholderit, eli negatiivisesti sitoutuneet sidosryhmät ovat suuri organisaatioilmapiiriä koskeva liiketoiminnallinen riski ja ne kuormittavat asiakaspalvelun työntekijöitä sekä työyhteisöjä erityisesti online-ympäristöissä. Projektin tavoitteena on ymmärtää paremmin asiakkaiden negatiivisista kokemuksista syntyviä odotuksia ja toimintoja, sekä niiden vaikutusmekanismeja koko yrityksen ekosysteemiin. Lisäksi hanke selvittää, voidaanko negatiiviset asiakaskohtaamiset kääntää positiivisiksi ja voidaanko organisaation toimintakykyä jollain tapaa parantaa negatiivisten asiakaskohtaamisten kontekstissa. Lue lisää negatiivisista sidosryhmistä: http://www.instituteforpr.org/understanding-stakeholder-engagement-faith-holders-hateholders-fakeholders/

Negatiivisten asiakaskokemuksien analyysi

Date

01/201506/2015. Project ended.

Funding

Tekes (Liideri)

Coordinating site

CoPassion Project Website

Partners

Onesto Services / Qvantel Finland Oy

Share |